Exposed Lyrics

[Intro] Wheezy outta here [Chorus: Young Thug] Rose gold seats on a fuckin' helicopter Double C, no Chanel, 'cause she bad, bad, bad Ridin' Kawasaki, and I could cop you a new 'Rari Let you ri...
[Intro] Yeah, mmm [Verse 1] I'm done hatin' myself for feelin' I'm done cryin' myself awake I gotta leave and start the healin' But when you move like that, I just wanna stay [Pre-Chorus] ...
[Verse 1] Yeah I'm in whatever USA, zip code so far away Can't remember the name, Google Map to locate I'm chillin' with some Notre Dames, show me how the South bends And my dogs hold me down whe...
[Intro] 12 Hunna on the beat DY Krazy Pure cocaina extra now, ecstasy Pure cocaina extra now, ecstasy Pure cocaina extra now, ecstasy Pure cocaina extra now, privacy [Chorus] Molly, Ro...
[Intro: Young Thug] Wheezy outta here Hot, hot, hot, hot Hot, hot, hot, hot Hot, hot, hot, hot Hot, hot, hot, hot [Chorus: Gunna] Everything litty, I love when it's hot Turned up the city, I...
[Intro: Young Thug] That big, big Birkin bag, the Birkin That big, big Birkin bag, the Birkin That big, big Birkin bag, the Birkin That big, big Birkin bag, the Birkin (DJ Durel) [Chorus: Young...
[Intro] Night swim [Verse 1] New friends, cold black ocean Sun down, fingers frozen You're a new wave, new emotion Not quite lovers, but I'm so open for you Can't stay, see you later Slow fa...
[Intro] Yeah, yeah, yeah (Slatt) Yeah, yeah, yeah (I'm surfin') Woah, woah, woah I told her come switch this shit up, no cap, no cap, woah Young SEX [Chorus] Fuck it, buy a pink Mercedes (Skr...
[Intro] Damn pocket [Chorus: DaBoii] Ha, and I'ma die a legend, I put that on my grave Fifty whole bands, bitch, I put that on my chain Niggas say they getting money but they don't wanna bang ...
[Intro] I hate when a motherfucker come talkin' to me about some shit that I ain't tryna hear. Tellin' me how to do my shit. "You need do this, you need to do that" What the fuck is you tal...
1 2 3 5,757



img