Popular Lyrics

1.
Russ
[Chorus: Russ & BIA] Like the way she wo...
2.
Beck
Uneventful days, uneventful nights Living in...
3.
​twenty One Pilots
[Intro] (Hype) [Verse 1] Sometimes I fee...
4.
Juice WRLD
[Intro: Future] Wheezy outta here [Chorus...
5.
K CAMP
[Intro] Yeah Haha, these niggas was playin'...
6.
G-Eazy
[Intro: G-Eazy] Yeah Young Gerry, it's gett...
7.
Travis Scott
[Chorus] We wake up when the sun goes down ...
8.
Juice WRLD
{Intro} She told me that she was just a fan...
9.
Future & Young Thug
[Intro: Young Thug] Yeah Ayy, guess what I ...
10.
Alec Benjamin
[Chorus] Tryna get to the bottom Tryna get ...
11.
YK Osiris
[Intro] Oh, woah, oh Oh, woah, oh [Pre-C...
12.
JayDaYoungan
[Intro] Ayy, Trel The Heroes [Verse] Be...
13.
Alec Benjamin
[Verse 1] The old colonel was a veteran Eac...
14.
Kanye West
[Verse 1] I'm the team's ayatollah Ultrabea...
15.
James Arthur
[Intro] Fighting, living, dying For what? ...
16.
Hillsong Worship
[Verse 1] Fill my lungs with the wind of You...
17.
Hayley Kiyoko
[Intro] Please forgive me, I've got demons i...
18.
Blueface
[Intro: Jeremih] Oh woah, oh Oh woah, oh M...
19.
Lil Tjay
[Intro: Lil Tjay] Big bag don't mean everyth...
20.
Lil Tjay
[Intro: Lil Tjay] Pipe that shit up, TNT No...
21.
Lil Tjay
[Intro] Yeah Lil Tjay (Remy) Yeah, yeah, y...
22.
Lil Tjay
[Intro] Woah, woah Oh-oh, oh Oh-oh, oh ...
23.
Harry Styles
[Verse 1] What do you mean? I'm sorry by th...
24.
Lil’ Kim
[Intro] I'ma really, really run through it, ...
25.
Wale
[Intro: Wale] Picture that, a black man lear...
26.
Wale
[Verse 1] On my way to Bootsy Bellows with h...
27.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] Ayy, Marc, what it do? I don't know...
28.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] Super Earz 17 D-Roc (I don't even ...
29.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] Pipe that shit up, TNT I just wanna...
30.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] Wheezy outta here Ain't no goin' ba...
31.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] 17 D-Roc [Chorus] I gotta bring...
32.
[Intro] (Drum Dummie) Fresh up out a cell, ...
33.
Lil Tjay
[Intro: Lil Tjay & Lil Wayne] Ooh, yeah...
34.
Hillsong Worship
[Verse 1] There is a sound I love to hear I...
35.
Green Day
[Intro] Ah ah ah ah Ooh ooh ooh ooh ooh ...
36.
King Princess
[Verse 1] I need you to search my clothing ...
37.
Camila Cabello
[Intro] Ha-ha-ha-ha [Verse 1] You tell m...
38.
Travis Scott
[Intro: Matthew Healy] Drink slow to feed th...
39.
Mike Posner
[Intro] Good job 1st [Verse 1: Mike Posne...
40.
City Girls
[Intro: JT, Pee & Yung Miami] J.T., I-I'...
41.
League Of Legends
[Verse 1: Cailin Russo] What are you willing...
42.
City Morgue
[Intro] Thraxx [Chorus: ZillaKami] It go...
43.
JayDaYoungan
[Intro: JayDaYoungan] Any these niggas play ...
44.
Lil Mosey
[Intro] Aye Royce, you did it right here ...
45.
Luke Combs
[Verse 1] I'm a puzzle I'm a walking contra...
46.
Rich The Kid
[Intro] Which way? Yeah, yeah Diamonds, bow...
47.
Smokey Mountain
[Verse 1] Return to a land called Paraiso A...
48.
Taylor Swift
You don't have to call me And say you're sor...
49.
Taylor Swift
[Verse 1] I drive around this town In a Mus...
50.
Taylor Swift
[Verse 1] I need you more than I know how to...
51.
Taylor Swift
[Verse 1] My momma stood across the room Fa...
52.
Taylor Swift
[Verse 1] I know he loved you A long time a...
53.
Taylor Swift
I don’t need a lot But there is one thing...
54.
Taylor Swift
[Verse 1] Me and Britney used to sit on the ...
55.
Dermot Kennedy
[Verse 1] So, we'll call it all believing in...
56.
Summer Walker
[Verse] I remember what you told me Said I ...
57.
Dermot Kennedy
[Verse 1] So, what's the past for? I'll need...
58.
Summer Walker
[Intro] Yeah, that's fine Wasn't my first, ...
59.
Danny Brown
[Verse 1] They thought I was gone, back from...
60.
Dermot Kennedy
[Verse 1] Sitting out in warm winds, flecks ...
61.
Summer Walker
[Verse 1] You won't even listen I ain't eve...
62.
Kanye West
[Intro: Ty Dolla $ign] Ooh, child, things ar...
63.
Summer Walker
[Intro] We got London on da Track [Verse ...
64.
Summer Walker
[Verse 1] What's temporary? Me or you? You ...
65.
Danny Brown
[Verse 1] You can act stupid if you want to...
66.
Summer Walker
[Verse 1] Am I really that much to handle? ...
67.
Summer Walker
[Chorus] You got potential, you got, you Yo...
68.
Summer Walker
[Intro] Gotta get it right I gotta get it r...
69.
Gucci Mane
[Intro] J. White, I need a beat I can go off...
70.
Danny Brown
[Verse 1: Danny Brown] Maniac off Xanny bars...
71.
Chris Brown
[Intro] Get up, get up Kiddominant on the b...
72.
Chris Brown
[Intro] D.A. got that dope [Verse 1] Fri...
73.
Chris Brown
[Intro: Chris Brown] Hey [Verse 1: Chris ...
74.
Chris Brown
[Intro] All these— All these— [Verse...
75.
Summer Walker
Part 1: Drunk Dialing [Verse 1] It's 3:34...
76.
Jessie Reyez
[Intro] Mmm-mmm Mmm-mmm [Verse 1] Hand ...
77.
AJ Tracey
[Intro] Daytrip took it to 10 [Chorus] M...
78.
Camila Cabello
[Intro] Mmm [Verse 1] Yeah, you look so ...
79.
Charlie Puth
[Verse 1] It started with a kiss On your mo...
80.
Wiz Khalifa
[Verse 1: Tuki Carter] Look, look I make ev...
81.
Desiigner
[Chorus] Man don't want no war, huh I bring...
82.
Playboi Carti
[Intro: Future] Hahahahaha If Young Metro d...
83.
Kero Kero Bonito
Know the nation you keep Identify and feed t...
84.
Tate McRae
[Verse 1] I've been keeping things inside T...
85.
Lukas Graham
[Verse 1] So much for supposed-to-be's Girl...
86.
Dove Cameron
[Verse 1] Well you have me in, in your hands...
87.
Kevin Gates
[Intro] All my life, it been like this Cash...
88.
Kevin Gates
[Intro] What's the demonstration, beloved? ...
89.
Kevin Gates
[Intro] Got your hair and nails fixed, you l...
90.
Kevin Gates
[Intro] Shit Yeah, I'm feelin' like that I...
91.
Young M.A
[Intro] Yo, babe, you love me? (Yes, I love...
92.
Young M.A
[Intro] Hm (She like) [Verse 1] Why you ...
93.
Young M.A
[Intro] You've always been a good child Com...
94.
Young M.A
[Intro] Zaytoven Ayy, man Ayy, you gotta b...
95.
Kevin Gates
[Intro] Ain't gotta say it twice She gon' m...
96.
Kevin Gates
[Intro] Say, Mike Sometimes it's painful to...
97.
Kevin Gates
[Intro] Ayy, let me hear that ho, Jeff Six7...
98.
Young M.A
[Intro] Came from the bottom, man I feel li...
99.
Young M.A
[Intro] Yeah [Verse 1] How you gon' fuck...
100.
Young M.A
[Intro] *Burp* (Oh) Fuck it, you can keep t...
img