Popular Lyrics

1.
The Notorious B.I.G.
[Intro: The Notorious B.I.G.] Nigga was moth...
2.
The Beatles
[Chorus 1] Oh ain't she sweet Well see her ...
3.
Kat Dahlia
[Verse 1] It's been weeks since you don't sl...
4.
Willow Smith
And now making his live debut, Basterd The An...
5.
Drake
[Verse] Diplomatic immunity, fuck 'em All t...
6.
Lil Uzi Vert
[Intro: Ballout] My bitch wanna fuck bro I'...
7.
R. Kelly
[Chorus] I wanna make a baby with you Wanna...
8.
Jay Critch
[Intro: Rich The Kid] La Música de Harry Fr...
9.
Remy Ma
[Intro] Pretty brown eyes You know! [Ver...
10.
2 Chainz
[Intro: DJ Teknikz & 2 Chainz] See, we s...
11.
Scarlxrd
[Intro] Ooooh Ooooh Ooh Haha Yeah Scar, fuc...
12.
Tech N9ne
[Intro] Dedicated to all the DJ's and dance ...
13.
Fall Out Boy
[Verse 1] I think I got too many memories ge...
14.
Iggy Azalea
You think it's sick i know I been that bitch...
15.
Sia
[Verse 1] I can't let go of control I can't...
16.
Lil Pump
[Intro] Woop, ayy, ayy Ayy, ooh, ooh, ooh ...
17.
Eminem
[Eminem] Back's to the wall, I'm stacking up...
18.
Bhad Bhabie
[Intro] Oh my God, Ronny [Chorus: Bhad Bh...
19.
Bankroll Fresh
[Intro] [?] [Chorus] Fuckin' [?] money, ...
20.
Portugal. The Man
[Intro] Can't keep my hands on myself Put a...
21.
Young Thug
[Intro: Young Thug] Yeah, yeah, ayy, woah O...
22.
Rich Brian
Part I [Intro: Kris Wu] Yah yah yah yah y...
23.
Future
[Intro] I’m just onions Yacht club on Sma...
24.
Lloyd Banks
[Intro] You know who the fuck it is 2018 T...
25.
Mikky Ekko
[Chorus] Would you come out and die And die...
26.
Famous Dex
[Intro] What Glohan, you need to grow up F...
27.
Pink Floyd
[Verse 1] The black and green scarecrow as e...
28.
Miguel
[Intro] Sweet, sweet, sweet, sweet [Verse...
29.
YFN Lucci
[Hook: YFN Lucci] Uh, young street nigga try...
30.
Hayley Williams
[Verse 1] I'm gonna go on Living like I nev...
31.
Dave East
[Verse] My niggas got grams, my bitches got ...
32.
Gashi
[Verse 1] Tootsies on the top floor spinning...
33.
First Aid Kit
Today, I climb the highest mountain I have ev...
34.
Camila Cabello
[Verse 1] Blank stares, faithless Vampires ...
35.
Lil Yachty
[Intro & Producertag] Uh 30, you a fool...
36.
Kodak Black
[Intro: Kodak Black] Aye, she know I be runn...
37.
BORNS
[Verse 1] I've got a case the haunting I go...
38.
BORNS
[Intro] Hearts in a cage [Verse 1] Heart...
39.
BORNS
Well look who showed up in my head A vision ...
40.
BORNS
[Verse 1] I'm falling at the sight of you Y...
41.
BORNS
[Verse 1] She's heading to the west in the a...
42.
BORNS
[Verse 1] Goodbye to the paperback age I'll...
43.
BORNS
[Verse 1: BØRNS, Lana Del Rey, both] Eh, eh...
44.
BORNS
[Verse 1] Hello from the mountain From the ...
45.
Jay Rock
Part I [Chorus: Kendrick Lamar] Miss me w...
46.
Ansel Elgort
[Verse 1] I feel like atlas I got my back s...
47.
Elley Duhe
[Verse 1] Hit the drop, throw it right next ...
48.
Noah Kahan
[Verse 1] Taking it slowly I'm afraid to be...
49.
Hunter Hayes
[Verse 1] I love this girl watching that thr...
50.
Jack White
Woman, don't you know what I'm suffering from...
51.
Nina Nesbitt
You could turn this bar into a good time Fee...
52.
Lil Peep
[Verse 1] Loving you is like a fairy tail I...
53.
Vance Joy
Under the surface you don't know what you'll ...
54.
Fall Out Boy
[Verse 1] I was I was I was I was Gonna say...
55.
Marvin Gaye
[Marvin scatting] Just because you're so pre...
56.
O.T. Genasis
[Intro: O.T. Genasis] O.T Yeah you know thi...
57.
Chance The Rapper
[Intro: Young Thug + Lil Yachty] Chance the ...
58.
Kali Uchis
[Intro: Bootsy Collins] Ah Whatever goes ar...
59.
Lil Skies
[Intro] Ayy, ayy [Chorus] I ain't foldin...
60.
Shawn Mendes
Oooh ooh You caught me by surprise With tha...
61.
YoungBoy Never Broke Again
[Intro] And I still ain't found a way to for...
62.
Dan + Shay
[Verse 1] I can still shut down a party I c...
63.
Young Thug
[Intro: Young Thug] Thugger! YSL for life W...
64.
Young Thug
[Hook: Young Thug] I'm gon' beat that pussy ...
65.
Migos
[Intro] This goes out to all my cops killing...
66.
Lana Del Rey
What an unusual name, you said What a specta...
67.
Lana Del Rey
Wait a little longer kid What you want to gr...
68.
Lana Del Rey
Well, there is something about watching a cri...
69.
Lana Del Rey
[Verse 1] Little bits and pieces fall into t...
70.
Sofi Tukker
[Intro: Sofi Tukker] I think that I'll keep ...
71.
Carrie Underwood
I’ll be the last one standing Two hands in...
72.
Jessie J
[Chorus] Wow! I feel good, I knew that I wou...
73.
Dan Smith
Turning through these pages about lovers cons...
74.
Brothers Osborne
Baby, I'm a renegade Baby, you're a firestor...
75.
SahBabii
[Hook] Bitch I got water, you never can boil...
76.
Lil Pump
[Intro: Lil Pump] Aye man I think Sans be i...
77.
TobyMac
[Verse 1] Last night put the heavy on me Wo...
78.
Breaking Benjamin
[Verse 1] Days reborn Fight with folded han...
79.
Lewis Capaldi
[Verse 1] The space between where our ends m...
80.
Lewis Capaldi
[Verse 1] Every little part of me is holding...
81.
Scarlxrd
[Hook] Get to the bag, uh I’ve been awake...
82.
Charlie Puth
[Couplet 1: Charlie Puth] No, this is not go...
83.
Geko
[Intro] Yo, yo, yo, yo, yo, yo, ay yo [Ve...
84.
Arlissa
[Verse 1] It's not what you said, it's how y...
85.
Skizzy Mars
[Intro] Yeah I like the I like the vibe of...
86.
Demi Lovato
[Verse 1] Oh no, here we go again Fighting ...
87.
Bhad Bhabie
[Chorus] Hear 'em talking shit I take both ...
88.
Clean Bandit
[Intro: Yungen] Yungen Clean Bandit I miss...
89.
Raekwon
[Intro] Smoke nigga, smoke man Share with y...
90.
Eminem
[Intro] Look, if you had one shot, or one op...
91.
​cupcakKe
[Verse 1] I bury a nigga before I bury the h...
92.
Cozz
[Intro] What's a thought, my nigga? We don'...
93.
Lloyd Banks
Day of the reckless, out disrespecting they o...
94.
Kodak Black
[Intro] Aye Love just like death dawg it ch...
95.
Mila J
[Verse 1] I just got a call from my ex He s...
96.
Charlie Puth
[Verse 1: Charlie Puth] No, this is not good...
97.
Bruno Mars
[Verse 1: Cardi B] Drop top Porsche (Porsche...
98.
Jaden Smith
[Verse 1] Girl I'm in love with you Take me...
99.
Craig Mack
[Intro] And bass up the track a little bit ...
100.
Flo Rida
[Chorus: Flo Rida] This for my ballas ayyyy...
img